Реальність стартапу.

розміщено в: Без категорії | 0

Реальність стартапу:
дуже часто первинна ідея не здобуває успіху.

Це підтверджує певний та вагомий відсоток компаній, які здійснюють свій шлях з ціллю вже відмінної від початкової.
Адже стартап – це дослідження, а час, який був використаний на тестування початкових гіпотез, не є витраченим.
І навіть якщо одна гіпотеза не підтвердилася, успіх може бути зовсім поруч.
Коли початкова бізнес-ідея себе не виправдовує чи результати не співпадають з очікуваними, саме півот – радикальна зміна, може врятувати бізнес.
Півот – це не визнання поразки або провал.
Наприклад, Twitter, PayPal, Pinterest, Instagram – всі ці суперкомпанії пройшли півот.
Вже не наше органічне господарство здобуло нового господаря, а наше завдання на сьогодні знайти власну smart-спеціалізацію.
То ж далі буде. 😉

Залишити відповідь